Anasayfa / Genel / Kadıköy Kıl Dönmesi Tedavi Merkezi

Kadıköy Kıl Dönmesi Tedavi Merkezi

İstanbul’un 3 farklı noktasında kolayca hizmet alabileceğiniz idea klinikleri Kadıköy, Bakırköy ve Şişli’de hizmet vermektedir. Anadolu yakasında tek şubemiz olan ve yaşayanların özellikle tercihi haline gelen Kadıköy idea kliniğimiz size her açıdan birçok avantaj sağlıyor.

Deneyimli Proctoloji Uzmanları Görev Yapıyor
Genellikle (Plonidal Sinüs )kıl dönmesi tedavisine korku ile yaklaşılır. Oysaki kliniğimizde hastalarımız sadece 15-20 dakika gibi kısa sürede sağlığına kavuşarak günlük hayatını etkilemeden, evine, işine dönebilmektedir. Kadıköy kliniğimizde mikrosinüsektomi yöntemi ile Sizlere bu imkanı sunan genel cerrahi uzmanımız  sürekli geliştirme çalışmalarına devam etmektedir.

Tedavide Mikro Sinüsektomi Uygulanıyor
Tüm diğer şubelerimizde olduğu gibi idea klinik olarak bir ayrıcalığımız en küçük Mikro cerrahi yöntem ile Plonidal sinüs rahatsızlığı olan hastalarımızı gündelik hayatlarına devam edebilecek şekilde tedavi uygulamamızdır.

Tedaviniz 5 Dakikada Yapılır
Idea Kadıköy kliniğimizde hastalarımız mikro sinüsektomi yöntemi lokal anestezi ile ( sadece o bölge uyuşturularak) yaklaşık 10-15 dk sürede kıldönmesi rahatsızlığından kurtulabiliyor.

Narkoz ve Hastanede Yatma Korkusu Yaşamazsınız
Mikro Sinüsektomi yöntemi sırasında narkoz kullanılmasına gerek duyulmadığından hastalarımızın hastanede yatma korkusu duymasına gerek kalmadan tedavi olabiliyorlar. Operasyon sonrası hastalarımız aynı gün içeresinde gündelik hayatlarına dönebilirler.

Fiyatı Oldukça Ekonomik ve SGK lılara indirimli
Mikro sinüsektomi tedavi ücreti SGK’sı olanlara muayene ücreti dahil 4500 TL’den başlamaktadır. Hastalığın düzeyine, uygulanacak yönteme ve kullanılacak malzemelere ve diğer durumlara bağlı olarak değişebilmektedir. Lazer tedavisi de uygulanırsa ücrete 2500 TL eklenmektedir.

IDEA Kadıköy Kliniği Nerede?
Kliniğimiz İstanbul Anadolu yakasında tek şube olup Kadıköy’ün en eski ve gözde semtlerinden Bağdat Caddesi’nde hizmet vermektedir.Şehir içi ve şehir dışından ulaşımı oldukça kolay olup, iletişim sayfasından adres ve telefon bilgilerine ulaşabilirsiniz.

5 comments

1. Kuyruk sokumumda sivilce gibi şişlik var ve ağrı yapıyor kıl dönmesi olabilir mi ?

• Merhaba;
      Şişlik kıl dönmesi apsesi olabilir. Muayene olmalısınız. Eğer apseniz var ise apsenizi boşaltmanız gerekir. Apse tedavisinden 1 buçuk 2 ay sonrasında asıl sorununuz olan kıl dönmenizi tedavi ettirmeniz lazım.

2. İyi günler 3 kez kıl dönmesi ameliyatı geçirdim en son 3 sene önce flep yöntemi ile ameliyat oldum ve tekrarladı mikrosinusectomi yöntemi bana uygun mudur ?

• Merhaba,
      Kıl dönmenizi görmemiz gerekir. Muayene olmanız lazım. Eğer mikro sinüsektomi yöntemi size uygun size geldiğiniz gün içinde tedavi olabilirsiniz. Tedavilerimiz 15 -20 dakika sürmektedir. Günlük yaşantınızı engellemez. Karar verirseniz 572 72 66 numaramızdan iletişime geçebilirsiniz.

3. Merhabalar kıl dönmem var 4 delik oluşturmuş tedavisi yapılabilir mi. merhaba tedavi edilebilir. ancak öncelikle muayene olmanız gerekmekte.k.bizim muayenelerimiz ücretsizdir dilerseniz 02163570002-03 numaralardan ücretsiz randevu için bilgi alabilir randevu oluşturabilirsiniz.sağlıklı günler